Tiedotteet ja uutiset » VAINION LIIKENNE KESKEYTTÄÄ OSAN LOHJA-HELSINKI-VUOROISTA JA MUUT LÄNSI-UUDENMAAN VUOROT KOKONAAN LUKUUNOTTAMATTA KOULUVUOROA

vainio-tiedottaa

LISÄYS 25.3.2020: Valitettavasti tilanne muuttuu jatkuvasti, joten

katso viimeisin kooste kaikista aikatauluista 28.3.2020 alkaen.

Etusivulta näet vielä 25.–26.3. voimassa olevat.

Vainion Liikenne keskeyttää muutamien vuorojen ajamisen Lohja-Helsinki-välillä maanantaista 23.3.2020 alkaen toistaiseksi. Muutokset ovat seurausta siitä, että korona-viruksen takia matkustajamäärät ovat pienentyneet olennaisesti. Koululaiset ovat jääneet kotiin, kaikki yleisötapahtumat on peruutettu ja ihmisiä on kehotettu jäämään mahdollisuuden rajoissa kotiin etätöihin.

”Tilanne on ikävä mutta käyttäjämäärät ovat pienentyneet niin olennaisesti, ettei liikennettä voida ylläpitää nykyisessä laajuudessaan” perustelee Vainion Liikenteen toimitusjohtaja Matti Vainio. Keskeytys on voimassa toistaiseksi. ”Seuraamme tilanteiden kehittymistä koko ajan ja liikenteeseen saattaa tulla vielä lisämuutoksiakin lyhyellä varoitusajalla mutta kriisin helpottaessa olemme valmiit palauttamaan liikennettä nopeasti” jatkaa Vainio.

Lisätiedot    Liikennesuunnittelupäällikkö Juha Tiikko, 040 7480865

Toimitusjohtaja Matti Vainio, 0400 535 335