Tiedotteet ja uutiset » Vainion Liikenne aloittaa omien matkalippujen myynnin Lohjan-Vihdin alueen ja Helsingin seudun välille

ajankohtaista

Vuoden 2020 alusta lukien Lohjan-Vihdin alueen ja Helsingin seudun väliseen matkustamiseen tulee muutoksia, kun nykyisten yhteiskäyttöisten työmatka- ja seutulippujen voimassaolo päättyy.

Vainion Liikenne aloittaa 21.10.2019 omien matkalippujen myynnin, joiden kelpoisuus jatkuu ensi vuonna. – Haluamme tarjota asiakkaillemme edullisia matkalippuja heti, jotta vuodenvaihteen muutos ei tuota asiakkaillemme vaikeuksia, selittää yhtiön toimitusjohtaja Matti Vainio.

Vainion Liikenteen uusien lippujen hinnoittelu noudattaa pitkälti nykyistä aluehinnoittelua. – Mielestämme on oikeudenmukaista, että hinta on riippuvainen kuljetusta matkasta. Lohjan ja Vihdin alueet ovat niin laajoja, että tästä seuraa väistämättä aika monta lipputyyppiä. Uskomme kuitenkin tällaisen rakenteen olevan asiakkaalle oikeudenmukaisin, Matti Vainio jatkaa.

Vainion Liikenteen matkakortit toteuttaa Matkahuolto ja ne ovat perinteisen kortin näköisiä. Kortteja voi hankkia Matkahuolloista ja niitä voi lisäladata busseissa. Vuodenvaihteen jälkeen tarjolle tulee myös tunnistepohjainen lippu ja sen voi hankkia kännykkään.

Lippujen kelpoisuusalueet ja hinnat

Lisää Lohjan vuoroja varsinkin aikaiseen aamuun ja iltaan! Ks. aikataulu